masutoaitemu

【マストアイテム】 Japanese noun : must-have, essential item

Kesätrendi: bucket bag

with 7 comments

Ämpärilaukut ovat iso juttu juuri nyt. En ole varauksettoman ihastunut, näistä tulee aikamoiset ysärivibat nimittäin. Ehkä joku pieni, raikkaan värinen juhlalaukku voisi vielä mennä, mutta isona ja mustana en käyttäisi.

ämpärit

Metallinsininen Saint Laurent

Punainen Saint Laurent

Vanessa Brunon tiikeriraidat ja hapsut

Mansur Gavrielin pelkistetty musta nahka

Elizabeth and Jamesin raikas keltainen

Written by riitta

29.3.2014 klo 08:16

7 vastausta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Näitä oon jonkin verran nähny blogeissa muilla, mutta jotenkin en omalle käsivarrelleni ämpärilaukkua osaa kuvitella..

    Tykkää

    Miss J

    29.3.2014 at 09:42

  2. Mä olen vähän kahden vaiheilla… Toisaalta mun mielestä Alexander Wangin Diego on tosi hurmaava ja siinähän on vähän tällaista henkeä.

    Tykkää

    JonnaH.

    29.3.2014 at 12:08

    • Joo, kyllä mun mielestä Diego on tyylipuhdas ämpäri!🙂 Se on kiva tummanruskeana mun mielestä.

      Tykkää

      riitta

      29.3.2014 at 12:11

  3. Tuo punainen on I-HA-NA!

    Tykkää

    Merituuli

    29.3.2014 at 20:10


I live for comments!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

