masutoaitemu

【マストアイテム】 Japanese noun : must-have, essential item

Tukka ei ole hyvin, mut näkyyks kello?

with 4 comments

Nyt se on viimeistään todistettu: minun mieheni ostaa maailman parhaimmat lahjat.

Olen tätä mieltä, vaikka kertoisitte, että puolisonne on ostanut teille ponin (no okei, jos olette saaneet ponin lahjaksi niin pääsette aika lähelle). Syntymäpäivän aamuna paketista kuoriutui nimittäin ensin tutun oranssi laatikko, jonka sisällä lepäsi samettityynyllä Hermès’n Kelly-kello…

Olen haaveillut tästä nimenomaisesta kellosta valehtelematta 23 vuotta. Teini-masutoaitemu näki kellon belgialaisen koruliikkeen ikkunassa, ja olen siitä päivästä lähtien ollut vankkumatta sitä mieltä, että joku päivä tämä tiuku on minun ranteessani.

Se on niin kaunis, se on niin siro ja se on niin minun näköiseni kuin vaan olla ja voi!

PS: Minulle saa soittaa koska vaan kysyäkseen paljonko kello on, vaikka keskellä yötä.

Written by riitta

2.8.2012 klo 09:31

4 vastausta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pitkään itäneiden haaveiden täyttyminen on parasta!

    Olisi kiva nähdä kuva kellosta ranteessasi?

    Tykkää

    Pandice

    2.8.2012 at 10:06

    • Eikö olekin, vaikea uskoa, että NYT se on siinä. 🙂

      Yritin ottaa kuvaa, mutta ei oikein onnistunut… Seuraavan asukuvan yhteydessä sitten,

      Tykkää

      riitta

      2.8.2012 at 10:24

  2. Kyllä se on kaunis! Ja ihanaa, että haave kestää noin pitkään ja sitten saa sen toteutettua.

    Tykkää

    suolaajahunajaa

    3.8.2012 at 08:00

    • Nimenomaan, olen jaksanut toivoa kaikki nämä vuodet, ja nyt se on ranteessa. 🙂

      Tykkää

      riitta

      3.8.2012 at 09:52


I live for comments!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

