masutoaitemu

【マストアイテム】 Japanese noun : must-have, essential item

Syksyn mainoskampanjoista

leave a comment »

Uusi sesonki, uudet mainokset.

Amerikkalainen Talbots (tarjoaa keskihintaisia toimistoon sopivia vaatteita 35+-vuotiaille naisille) valitsi jo toistamiseen kampanjaansa superkauniin Julianne Mooren. Hyvä valinta, Mooren ulkonäkö on juuri omiaan tuomaan esille klassista tyyliä. Voisin haluta olla yhtä upea 50-vuotiaana…

Balettitanssijattaret tuovat mieleen kaikenlaista kevyttä, eteeristä ja pehmeää – mikäs sen fiksumpaa siis, kuin kuvata ballerinoja syksyn pastellineuleissa? J. Crew’n uudet kashmirneuleet esittelevä kampanja on kuvattu pietarilaisessa balettikoulussa. Sekin tuntuu istuvan neuleisiin ihan nappiin: ryhdikkäät, oman arvonsa ja lahjansa hyvin tiedostavat taiteilijat eivät ihan mitä tahansa suostu pukemaan päälleen.

Kumpikaan firma ei toimita Suomeen. Säästyypähän rahat.

 

Kuvat: dailymail.com ja muotimielessä.com

Written by riitta

30.8.2011 klo 12:13

I live for comments!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: