masutoaitemu

【マストアイテム】 Japanese noun : must-have, essential item

Vanhaa roosaa

leave a comment »

Sain blogin kautta purkillisen Vitalista, jonka ulkoasua Paola Suhonen on muokannut.

Voide on varmasti ihan jokaiselle tuttu pakkasvoiteena, mutta minä, raakaa pakkassäätä välttelevänä, käytän sitä etenkin kantapäihin, kynsinauhoihin ja muuten vaan tuhtina suojavoiteena.

Uusi pakkausdesign on tuotteen kesän look, syksyllä kauppoihin tulee musta pakkaus. Vaihtuvien kausilookien ideana on se, ettei pakkausta heitettäisi pois, vaan se toimisi kätevänä säilytysrasiana itse tuotteen loputtua. Fiksu idea, näissähän voisi säilyttää vaikka nuppineuloja tai hiuspinnejä, jotka ainakin minun taloudessani eivät koskaan ole siellä, missä niiden kuuluisi olla.

Suhoskan design osuu ainakin minun tyylihermooni täysin! Sievä vanha roosa on todella romanttinen, mutta kuitenkin tarpeeksi ruskeaan taittava ollakseen pikkusievä. Väri on viime aikoina inspiroinut minua muutamiin ihaniin ja kesäisiin ostoksiin.

Valkoinen pitsitoppi tarttui käteen alennusmyynnistä.

Zaran pitsipaita on lähes tismalleen samanvärinen kuin purkkikin.

Rusettikiilakorot henkivät samaa tyyliä voiteen kanssa.

Lankojakin olen taas hamstrannut, vaaleanruskeaa ja rusehtavaa luumua. Olen virallisesti lankojen ostoskiellossa vuoteen 3018 saakka…

Written by riitta

24.6.2011 klo 15:34

Kategoria(t): Ihonhoito, Omat asut

Tagged with ,

I live for comments!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

